vineri, 6 noiembrie 2020

Foi de napolitana cu ciocolata de casa



O prajitura simpla, gustoasa si rapida! Mai ales pentru iubitorii de ciocolata de casa!






  Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Imi plac mult prajiturile cu foi de napolitana pentru ca se fac rapid si sunt si foarte gustoase. Reteta aceasta o am dintr-o carte in care scria  ca sunt foi de napolitane umplute cu crema de lapte praf, dar cand pregateam ingredientele mi-am dat seama ca este umplutura cu ciocolata de casa. Dupa prajitura cu foi de napolitana, si aceasta prajitura este preferata mea.

Ingrediente:
100 ml apa
500 g zahar
150 g unt
250 lapte praf
50 g cacao
1 lingurita esenta de rom
4 foi de napolitana

Mod de preparare:


Punem intr-un castron laptele praf si cacaua si le amestecam foarte bine.



Cerenem apoi laptele praf amestecat cu cacaua , printr-o sita, ca sa nu faca cocoloase.




Intr-o cratita punem apa cu zaharul.



Si punem cratita pe foc.Din momentul in care incepe sa fiarba, mai lasam pe foc doar 1-2 minute si oprim focul.



Adaugam untul taiat  cubulete si amestecam pana cand se topeste untul.


Punem si laptele praf, eu am pus doar o lingura la inceput ca sa ii pot face poza, dar il puteti pune pe tot dintr-o data.



Amestecam bine ciocolata de casa pana cand incorporam tot laptele praf.




 Punem crema pe prima foaie de napolitana, intinzand-o cu ajutorul unui cutit.
 Ne miscam foarte repede, ca sa nu se intareasca crema si sa nu o mai putem intinde. 


Acoperim cu a doua foaie de napolitana, presam putin si iarasi intindem crema.




Procedam la fel pana terminam toate foile de napolitana. Le presam bine si le lasam la temperatura camerei pentru cateva ore sau pana a doua zi.






Taiem prajitura cu un cutit inmuiat  bine in apa fierbinte.

Sa aveti pofta!


 

Un comentariu: