vineri, 24 februarie 2017

Merluciu la cuptor

Un preparat simplu delicios si rapid.
 Am avut merluciu mai mult, si mie imi place la cuptor, dar  nu l-am facut pe tot asa, am facut si prajit.La ai mei le place mai mult prajit,dar cand l-au gustat pe asta am primit felicitari. Daca sunteti mai multe persoane la masa puneti mai multi pesti, oricum unul ajunge pentru o persoana.


  • Ingrediente:
3 trunchi de merluciu sau codite de merluciu
5 catei de usturoi nedecojit
Sare
1 lingurita boia
1/2 lingurita piper
3 linguri ulei
1 lamaie
Patrunjel verde sau uscat


  • Mod de preparare:
Caratam pestele de intestine si solzi, il spalam si il punem intr-o tava de cuptor.
Punem pe o parte si pe cealalta sare si il lasam asa 10 minute.Apoi punem piper,boia si patrunjelul. Punem si cateiii de usturoi in tava si uleiul. Dam la cuptor la 200 g C pentru 30 de minute.

Cand e gata il servim cu lamaie si mujdei de usturoi.

E super bun.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu