vineri, 29 ianuarie 2021

Prajitura cu branza dulce si cacao

prajitura cu branza
O prajitura simpla, gustoasa si de efect!

O prajitura care se prepara usor si este si foarte gustoasa. Este aproape la fel ca prajitura cu branza dulce  cu blat turnat, doar ca are alt aspect. Mie mi-a placut foarte mult si combinatia de culori alb si maro dar si gustul ei bun de ciocolata, ca sa nu mai zic ca in felul asta mananca si baietelul meu branza de vaci pentru ca altfel nici nu vrea sa o vada (in prajitura ii spun ca am pus crema si atunci o mananca). Eu am folosit branza de vaca facuta in casa cu lapte de vaca  la tara, dar puteti folosi si o alta crema de branza sau ce gasiti.

Ingrediente blat:
3 oua
13 linguri zahar
1 lingurita esenta de vanilie
130 ml lapte
80 ml ulei
220 g faina
1 plic praf de copt
2 linguri cacao
Ingrediente crema de branza:
400 g branza de vaci
100 g zahar
1 lingurita esenta de vanilie
2 oua


               Daca va plac retetele mele va aștept si aici.



Mod de preparare:

Pregatim mai intai umplutura: punem intr-un bol branza cu ouale, zaharul si vanilia.



Si cu ajutorul unui blender sau cu o furculita o pasam bine pana cand se omogenizeaza compozitia.


Separat pregatim blatul pentru prajitura cu branza. 
Mixam bine ouale cu zaharul si vanilia.


Adaugam apoi lapele si uleiul si omogenizam.




Punem si faina impreuna cu praful de copt si mixam bine ca sa nu fie cocoloase.



Iar la final adaugam cele 2 linguri de cacao.



Si mixam bine compozitia pana la omogenizare.


Ungem o tava nu foarte mare cu ulei si o tapetam cu faina si turnam compozitia pentru blat in ea.


Luam cate o lingura din umplutura de branza si punem in tava din loc in loc peste aluat  dupa cum se vede si in imagine.Nivelam putin varfurile de la branza.  Punem tava in cuptorul preincalzit la 175 g C pentru 35-40 de minute.


O lasam sa se raceasca bine inainte de a o portiona si prajitura cu branza si cacao este gata. Branza mea a iesit foarte galbena pentru ca am folosit oua de la tara.














 

Un comentariu: