sâmbătă, 31 octombrie 2020

Salata de varza





O reteta simpla de salata de varza pe care o putem servi langa diferite feluri de mancare cum ar fi: tocanita de cartofi cu coaste de porc, friptura de porc, tocanita de vita in stil grecesc si multe alte preparate care merg de minune cu aceasta salata. Sau o putem manca chiar asa cum este ea, simpla. Eu cand o pregatesc, aproape ca o mananc pe toata pana cand ajunge pe masa. Retete pentru dressing sunt multe, dar mie asta imi place cel mai mult, cu asta am crescut si o ador.
Dressingul  l-am facut dupa ingredientele de mai jos, dar il puteti modifica dupa gust, in functie de cat de acra o doriti. 

Ingrediente:
1 varza mica
1 lingura rasa sare
4 linguri ulei
2 lingurite otet
1/2 lingurita piper

                   Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Mod de preparare:


Taiem varza curatata de frunze in 2 bucati si o tocam marunt pana cand ajungem la cotor. O punem intr-un bol si o amestecam bine cu sare pana cand se inmoaie putin.



Adaugam apoi uleiul piperul si otetul si iarasi amestecam foarte bine.


O punem intr-n bol pentru servit si o mancam langa mancarea preferata.



Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu