duminică, 8 noiembrie 2020

Pasta de conopida cu maioneza si usturoi


Imi place conopida la nebunie, mai ales daca e facuta cu usturoi sau cu ceapa. Este un aperitiv usor de facut, dar gustos. Mie imi place sa imi intind pasta de conopida pe felii de paine, iar sotului ii place sa o manance cu furculita-fiecare cum doreste☺.Daca vreti sa faceti conopida cu maioneza si  cu ceapa, inlocuiti usturoiul cu ceapa.


  Daca va plac retetele mele va astept si aici.


Ingrediente:
1 conopida medie
4 catei usturoi
sare dupa gust


Mod de preparare:

Spalam bine conopida in apa, verificam bine sa nu aiba viermi si o desfacem  in buchetele mici.


Fierbem conopida pana cand intra furculita in ea, dar sa ramana si putin crocanta, sa nu o facem terci.


Dupa ce fierbe o punem la scurs intr-o strecuratoare si o lasam sa se raceasca bine.


Dupa ce s-a racit, sfaramam conopida peste care am pus si cateii de usturoi cu o furculita sau cu un blender.


Pregatim separat maioneza ca aici, apoi o turnam peste conopida.


Amestecam bine, potrivim gustul de sare, o transferam intr-un bol pentru servit si putem servi. 



Sa aveti pofta!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu