duminică, 13 februarie 2022

Inimioare din pandișpan glazurate

O reteta dulce si simpla  și  de  efect pentru iubitorii de ciocolată, dar și  pentru Valentines'day!❤
Inimioarele acestea le-am făcut după reteta de la blatul tortului de zmeură , doar ca am copt blatul in tava dreptunghiulara, l-am tăiat în doua, decupat, apoi  glazurat, pentru a face un desert rapid de ziua îndrăgostiților și nu numai. Dacă aveți timp și doriți le puteți umple cu crema preferată. Eu le-am lăsat așa simple și au fost foarte bune.


Dacă vă plac rețetele mele va aștept și aici

Ingrediente blat :

6 oua 
200 g zahar 
3 linguri ulei 
1 esenta de vanilie, portocala sau rom (alegeți ce va place), eu am pus esenta de portocale 
200g faina

Glazura de  ciocolata :

200 g ciocolata neagra 
40 g unt
2 linguri lapte 
1 plic gelatina 
1/2 lingurita esenta la alegere: vanilie, portocale sau rom

Decor : nuca de cocos.


Mod de preparare:

Punem ouale intregi în bolul unui mixer impreuna cu zahărul.



Și le mixam până când își triplează volumul. 



Adăugăm apoi esenta de vanilie și uleiul, amestecand ușor cu o spatula.


Punem in ploaie cate 2 linguri de faina, pe care o cernem printr-o sita, cum vedeți în imagine.


Și amestecam ușor cu  paleta , după fiecare lingura, având grija sa nu se formeze cocoloașe și pentru a nu strica aerul format.


Turnam aluatul într-o  tava  nu foarte mare, tapetata cu hârtie de copt și punem tava la cuptorul preincalzit la 175 g C pentru 35-40 de minute. Va recomand sa nu deschideți usa cuptorului  în primele 20 de minute din timpul coacerii.


După acest timp,scoatem tava din cuptor si lăsăm blatul sa se răcească în tavă.


Taiem blatul  în doua, ca în imagine. 


Și cu ajutorul unei forme de inima decupam inimioare.


Le punem pe un grătar și pregatim glazura.


Topim ciocolata împreună cu untul și laptele pe baie de aburi, apoi adaugam gelatina preparata după indicațiile de pe ambalaj și omogenizam bine compoziția.


Apoi, cu lingura, turnam glazura fierbinte  peste inimioarele din pandișpan, și decoram marginile cu nuca de cocos. 








După ce s-a racit glazura, se pot servi cu multa poftă și iubire!
😘❤





Să aveți poftă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu