marți, 27 octombrie 2020

Pizza cu sunca si ardei

pizza
Pot spune despre aceasta pizza ca este cea mai buna pizza pe care am mancat-o vreodata. Cu  blat moale si subtire si umplutura delicioasa cu sunca si ardei.

Pot spune despre aceasta pizza ca este cea mai buna pizza pe care am mancat-o vreodata.  Am pregatit-o si de ziua fetitei mele, iar copii au fost foarte incantati. Cu  blat moale si subtire si umplutura delicioasa cu sunca si ardei. Aluatul din care am facut aceasta pizza il folsesc la aproape toate retetele de pizza pentru ca se face rapid si se lucreaza foarte usor cu el. Cu aceasta reteta de blat am facut si pizza de post, dar si  aceste mini pizza de post.


Ingrediente blat:

400 g faina

7 g drojdie

5g sare

5 g zahar

75 ml ulei de masline

200 ml apa calduta

Ingrediente topping:

250 g sunca

250 g cascaval

2 ardei capia

ketch-up 

                       Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Mod de preparare:



Punem faina intr-un bol si o amestecam bine cu drojdia, sarea si zaharul.


Adaugam apoi uleiul de masline si apa calduta.



Si framantam un aluat elastic care nu se mai lipeste de maini, pe care il invelim intr-o folie de plastic si il punem la frigider pentru jumatate de ora sau pana cand pregatim ingredientele pentru topping




Cat  timp sta aluatul la frigider, taiem sunca  felii subtiri, ardeiul rondele subtiri, iar cascavalul il radem pe razatoarea cu ochiuri mari.




Scoatem aluatul din frigider si il mai framantam putin ca sa iasa aerul din el. Aluatul nu creste foarte mult cand sta la dospit, dar va creste foarte bine in cuptor.




Intindem aluatul intr-o foaie mare, eu am folosit tava mare de la aragaz, pentru ca nu am forma rotunda pentru pizza.



Si cu ajutorul sucitorului o punem in tava asternuta cu hartie de copt.




 Ungem aluatul pentru pizza cu o pelicula de ketch-up iute sau dulce.




Si asezam ardeiul si sunca uniform pe toata suprafata aluatului.




Asezam si cascavalul ras si punem tava la cuptorul electric setat pentru pizza sau la 200 g C cu ventilatie sus si jos pentru 30-35 de minute.



Se taie foarte bine cand este inca calda.




Pofta buna!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu