joi, 22 octombrie 2020

Placinta cu branza de burduf cu foi din comert

Cea mai rapida placinta cu foi din comert.



Aceasta placinta este foarte rapida, nu necesita mult timp pentru preparare si nici de ingrediente prea multe nu avem nevoie, dureaza mai mult pana ungem fiecare foaie in parte. Eu am facut-o cu branza de burduf (de oaie) care nu are nevoie de oua in compozitie, pentru ca am vrut sa o fac sa fie cat mai simpla si chiar a fost. Pe cat de simpla pe atat de buna (intr-o jumatate de ora aproape a disparut de pe tava).  Daca o faceti va recomand sa o consumati calduta pentru ca a doua zi devine mai crocanta.

               Daca va plac retetele mele va astept si aici.


Ingrediente:
1 pachet foi de placinta din comert
450-500 g branza de burduf
1 ou
150 ml ulei pentru uns foile


Mod de preparare:

Desfacem cu grija foile de placinta, eu am folosit foile de placinta Morarita, ca cele din poza, de care sunt foarte multumita.




Ungem o tava cu putin ulei si intindem pe rand cate o foaie de placinta pe care o ungem cu putin ulei, iar la 4 foi punem jumatate din umplutura de branza de burduf faramitata. Cat timp ungem foile cu ulei, celelalte trebuie sa stea acoperite cu un servet umed ca sa nu se usuce si sa devina casante.

Intindem iar pe rand cate 4 foi, ungandu-le pe fiecare in parte cu ulei, punem si cealalta jumatate de umplutura si punem si ultimele 4 foi unse fiecare in parte peste umplutura de branza.


Eu am folosit o tava mai mica si mi-au ramas marginile in plus peste tava, dar dupa cum vedeti si in imagine, am mai presarat putina branza pe margini,



Apoi am intors marginile peste branza.


Ungem placinta cu un ou batut si o dam la cuptorul preincalzit la 180 g C pana cand se rumeneste, cca 35-40 de minute.




Se serveste calda!



Sa aveti pofta!







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu