sâmbătă, 10 februarie 2018

Supa crema de cartofi


supa crema de cartofi
O supa crema pentru cei mici!

Daca aveti copii mofturosi la mancare si nu stiti ce sa le mai gatiti  incercati aceasta supa crema de cartofi care a avut succes la copii mei(adica le-a placut). Din ingredientele de mai jos mie mi-a iesit atat cat au mancat copii o portie din ea si am mancat si eu o portie fiindca e buna, deci in total 3 portii.
              Daca va plac retetele mele va astept si aici.
Ingrediente:
400 ml apa
200 g cartofi curatati
1 ceapa
5 g unt
 50 ml lapte
10 ml zeama de lamaie(optional)
putina sare(dupa 1 an)
frunze de patrunjel



Mod de preparare:
Fierbem cartofii curatati si taiati felii impreuna cu ceapa intreaga decojita

Cand sunt bine fierte,le scoatem din apa, aruncam ceapa, iar cartofii ii pasam cu blenderul. Punem piureul rezultat in apa in care au fiert cartofii, adaugam untul, laptele si sarea, mai dam intr-un clocot si este gata.



Se serveste cu frunze de patrunjel si putina zeama de lamaie!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu