vineri, 9 februarie 2018

Ciorba cu costite de porc


ciorba cu coaste de porc

Ciorba cu costite de porc este numai buna pe timp de iarna cand organismul are nevoie de grasimi si lichide calde pentru a putea face fata frigului de afara.


Ingrediente:
1 kg coaste de porc
2 morcovi mari
1 radacina patrunjel
1/2 telina
2 cepe
5 cartofi 
apa
2 linguri pasta de tomate
sare, piper , tarhon dupa gust

                       Daca va plac retetele mele va astept si aici.
Mod de preparare:

   Curatam si taiem legumele cubulete, carnea o spalam si o taiem bucati

Eu am avut costita afumata si am dat-o intr-un clocot, dupa care am aruncat apa. Punem apa intr-o oala incapatoare si cand incepe sa fiarba adaugam carnea si lasam sa fiarba luand mereu spuma ce se formeaza la suprafata.




Cand ciorba clocoteste bine punem morcovii, patrunjelul, telina si ceapa




Dupa ce carnea e aproape fiarta punem si cartofii taiati cubulete si lasam sa fiarba 



Cand au fiert si cartofii  si carnea adaugam bulionul si mai lasam sa dea doua trei clocote




Potrivim gustul de sare si piper, punem si tarhon (eu am pus o lingura de tarhon uscat) acoperim cu un capac si lasam deoparte pentru 10 minute sa se patrunda aromele.


Apoi servim ciorba cu costita de porc fierbinte cu ardei iuti si cu multa pofta (mai ales daca ne e foame)!☺☺





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu