joi, 20 iulie 2017

Supa crema de morcovi cu lapte (pentru bebelusi)

Buna pentru cei mici!
Stiu ca nu am mai postat demult, dar e greu cu timpul pentru ca e vara, iar eu vara ma ocup de gradinarit si de cei mici. Cat despre postat pe blog,  e doar o pasiune fiindca oricum nu ma plateste nimeni. Daca gatesc ceva, nu am timp sa fac poze si daca le fac pana ajung sa le pun pe blog dureaza. Si aceasta supa cred ca am facut-o acum vreo luna si abia acum am putin timp sa scriu. Daca aveti copii predispusi la tulburari digestive sa le pregatiti aceasta supa crema de morcovi pentru ca ajuta.

                        Daca va plac retetele mele va astept si aici.
  • Ingrediente:
500-600 ml lapte
200 g morcovi curatati
200 ml lapte fiert
1 g sare(optional)

  • Mod de preparare:
Curatam si spalam morcovii, apoi ii taiem in bucati marunte. Ii punem in apa si ii lasam pana sunt fierti(daca scade apa in timpul fierberii mai completam cu apa)


Dupa ce au fiert scurgem apa ,dar nu o aruncam, ii facem un piure fin cu ajutorul blenderului


Amestecam piureul rezultat cu 200 ml din zeama in care au fiert morcovii


Adaugam laptele fiert si sarea si lasam sa dea intr-un clocot


Asa arata la final


Se serveste calda. Copiilor mei le-au placut foarte mult!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu