sâmbătă, 30 ianuarie 2021

Pate vegetal de ciuperci

patede ciuperci
Foarte bun si rapid acest pate. Mai ales cand esti in pana de idei sau lipsa de timp.



Inca o reteta buna pentru micul dejun in post, dar nu numai. Se prepara foarte usor. De obicei, in post, noi servim dimineata   pate-ul vegetal de linte cu nucihumus din linte rosie, humus, dar am vrut sa mai schimb putin meniul si cum aveam o cutie de ciuperci cu care nu stiam ce sa fac m-am gandit sa fac acest pate. E mult mai gustos si sanatos fata de pateurile vegetale din comert. Nu am reusit sa fac poze foarte frumoase din cauza umbrelor din bucatarie, pentru ca era ora 7 dimineata cand l-am preparat si inca era intuneric afara, dar gustul este foarte bun. Daca sunteti iubitori de ciuperci chiar vi-l recomand.

Ingrediente:
500 g ciuperci champignon
1  ceapa
2 catei de usturoi 
4 linguri ulei
1 felie de paine
Sare
Piper

               Daca va plac retetele mele va aștept si aici.

Mod de preparare:

Spălăm  si curatam ciupercile si apoi le taiem mărunt. 
 


Punem felia de pâine la înmuiat int-un castron cu apa rece.





Ceapa o tocam mărunt și o calim in 2 linguri de ulei.



Când ceapa devine sticloasa adaugam ciupercile.





 Lasam ciupercile pe foc pana cand scade apa pe care si-o lasa.




Aici ciupercile sunt gata. Oprim focul si presaram putina sare si piper peste ele.



Punem ciupercile călite impreuna cu paine înmuiată si stoarsa de apa, si cățeii de usturoi intr-un castron.



Si  le pasam bine cu blenderul transformandu-le intr-un pate fin de ciuperci. Punem si celelate 2 linguri de ulei potrivim gustul de sare si gata.


 Transferam pate-ul de ciuperci intr-un bol pentru servit si il putem manca. Noi l-am servit dimineata la micul dejun.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu