luni, 12 octombrie 2020

Scovergi!

Scovergi gustoase!


Aceste scovergi, placinte, gogosi sau cum vreti sa le spuneti le-am incercat acum cateva luni si sunt foarte bune, au ramas preferatele mele. Le puteti manca cu mujdei de usturoi, smantana, cascaval topit, iaurt, gem, zahar sau cu orice altceva va place. Chiar daca sunt de post se pot face si in zilele de dulce. Eu de obicei fac portie dubla pentru ca ne plac foarte mult. Pozele sunt facute seara tarziu si nu sunt prea reusite, dar gustul este super.


Ingrediente:
500 g faina
7 g drojdie uscata
2 linguri zahar(merge si cu 1 lingura, dar mie imi plac mai dulci)
1 lingurita sare
300 ml apa calduta
2 linguri ulei
ulei pentru prajit


                    Daca va plac retetele mele va astept si aici.


Mod de preparare:

Amestecam faina cu drojdia , adaugam apoi apa calduta in care am dizolvat zaharul si sarea iar la final adaugam si cele 2 linguri de ulei si framantam in aluat elastic care nu se mai lipeste de maini. Lasam la dospit pana isi dubleaza volumul.



Formam 8 bile de aluat



Si cu mainile unse cu ulei formam scovergile apasand cu degetele,fara sucitor. Eu le formez in mana si apoi le presez putin si le mai intind pe masa unsa cu ulei.


Le prajim in baie de ulei foarte bine incins inainte, intai pe o parte.


Apoi pe cealalta. Se fac foarte repede fiindca sunt subtiri. Continuam asa si cu celelalte bile de aluat si le scotem pe farfurie una peste cealalta.



Sunt bune atat calde cat si reci!



Sursa:http://www.caietulcuretete.com/2016/08/scovergi.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu