vineri, 19 mai 2017

Prajitura cu urda si marar

Prajitura cu urda si marar
O alta reteta de prajitura cu urda!
prajitura cu urda





Daca aveti mai multa urda si nu stiti ce sa faceti cu ea, va propun aceasta prajitura gustoasa cu urda si marar. 



Daca va plac retetele mele va astept si aici.


  • Ingrediente aluat:

800 g faina
200 g unt la temperatura camerei
2 oua
200-250 ml lapte
1plic praf de copt
1 vanilie
un praf de sare

  • Ingrediente umplutura:

1 kg urda
8 linguri zahar
Marar
2 oua
100 g gris

  • Mod de preparare aluat:
Mixam untul cu faina si praful de copt, pana se imoaie putin untul

Adaugam ouale si vanilia si continuam sa mixam

Apoi adaugam laptele putin cate putin deoarece s-ar putea sa ajunga doar 200 ml. Eu am pus 250 ml si a iesit aluatul exact cum trebuie

Cand aluatul e gata il mai framantam putin si daca se lipeste mai adaugam faina , daca e prea tare mai adaugam lapte

  • Pentru umplutura:

Mixam urda pana cand devine ca niste bilute mici



Adaugam apoi zaharul, ouale, grisul si mararul tocat marunt si mixam bine


Impartim aluatul in 2 bile egale

Intindem cu sucitorul o foaie de aluat nu foarte groasa

Punem foaia de aluat in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina

Punem umplutura de urda si o intindem pe toata suprafata tavii


Intindem cea de-a doua foaie de aluat si o punem peste umplutura din tava. Daca nu o pudrati cu zahar o puteti unge cu ou batut. Eu nu am uns-o pentru ca am pudrat-o cu zahar. Si o dam la cuptor la 170 g C pana cand se rumeneste frumos


Aici prajitura scoasa din cuptor


Si o portionam dupa prteferinte!


Daca va mai ramane din ea se pastreaza la frigider pentru ca urda se acreste foarte repede.

prajitura cu urda

Sursa:www.teoskitchen.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu