vineri, 19 mai 2017

Humus cu mazare verde


Mie mi-a placut mult aceasta reteta si sigur o voi repeta! 

Cand am vazut aceasta reteta de humus verde mi-a incantat privirea si m-am gandit ca neaparat trebuie sa il incerc si eu. Gustul este aproape simplu ca cel al humusului clasic,iar menta nu se simte deloc, oricum e optionala in reteta. Daca vreti sa obtineti un verde frumos este indicat sa folositi mazare verde proaspata sau congelata. Puteti folosi si de la conserva, dar nu veti mai obtine asa un verde frumos.

Daca va plac retetele mele va astept si aici.

  • Ingrediente:
450 g naut din conserva sau fiert ca la humus
450 g mazare verde congelata
1 lingura tahini sau o lingura susan
sare dupa gust
4 catei de usturoi
3-4 linguri zeama de lamaie
2-3 linguri ulei de masline
2-3 frunze menta (optional)

  • Mod de prearare:
                          Fierbem mazarea cateva minute ca sa nu fie cruda




Si dupa ce o scurgem de apa o punem in robot impreuna cu nautul, menta, usturoiul,zeama de lamaie (dupa gust) si pasta tahini( eu nu am avut si am pus seminte de susan)


Mixam bine pana devine o pasta fina, gustam de sare si daca mai trebuie mai adaugam 



Punem humusul intr-un bol, facem valuri cu lingura si adaugam uleiul de masline peste el si decoram cu ce ne place. Noua ne place sa il servim la temperatura camerei, pe felii de paine, dimineata cand tinem post.



Sursa:www.lalena.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu