marți, 23 mai 2017

Briose cu cascaval


briose cu cascaval
In sfarsit postez reteta mea de briose pe care am facut-o saptamana trecuta, dar nu am avut timp sa o pun pe blog. Briosele acestea le-am facut de dimineata o tava de 12 bucati(atatea ies din aluatul respectiv), iar seara am fost rugata de sot sa mai fac o portie, deci i-au placut. Sunt bune si tin de foame.
  • Ingrediente:
2 oua
170 g iaurt
30 g unt topit
100 g cascaval
1 plic praf de copt
130 g faina
1 lingura frunze de patrunjel

  • Mod de preparare:
                  Batem ouale cu sarea, iaurtul si untul apoi adaugam cascavalul ras



Adaugam in ploaie faina impreuna cu praful de copt si amestecam bine.


Punem si frunzele de patrunjel si omogenizam compozitia, gustam si daca mai trebuie sare mai punem.


Ungem tava pentru briose cu unt( daca veti hartii speciale le ungeti si pe ele, eu nu am avut) si punem cu lingura aluatul de mai sus in fiecare forma. Nu le umplem pana sus, deoarece cresc la copt.


Punem tava la cuptor preincalzit la 180 g C pentru 20 de minute.


Sa aveti pofta!

briose mic dejun


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu