luni, 17 aprilie 2017

Fursecuri in forma de ou

Fursecuri fragede cu gust de cappucino pentru Pasti!



Fursecuri fragede cu gust de cappucino pentru Pasti
Nu este o poza asa reusita pentru ca nu am avut si rosu pentru ornat, dar gustul lor este un gust bun de capucino si sunt foarte fragede. Daca o sa mai fac o sa revin cu alta poza. Acum eu le-am decorat cu pasta de zahar din comert, data viitoare le voi face cu ciocolata neagra peste cea alba.

  • Ingrediente:
100 g nuci
200 g unt rece
Un galbenus mare
100g zahar pudra
1 lingura rasa cacao
2 lingurite nes
220 g faina
Un praf sare


  • Pentru ornat:
200 g ciocolata alba
Creioane pentru decor de la Dr Oetker

  • Mod de preparare:
Prajim nucile in cuptor pentru 5 minute la 180 gC, apoi le macinam. Din ingredientele de mai sus framantam un aluat pe care il dam la frigider pentru 30 de minute



Dupa 30 de minute luam din aluat, il intindem pe masa presarata cu faina si decupam diferite forme, eu am vrut forma de ou

Le asezan in tava tapetata cu hartie de copt si le dam la cupror preincalzit la 170 g C pentru 12 minute

Dupa ce s-au copt le lasam la racit

Si apoi le ornam cu ciocolata topita: topim ciocolata pe baie de abur si cu ajutorul unei pensuli intindem ciocolata peste fursecuri

Dupa ce s-a intarit ciocolata, decoram fursecurile in forma de ou cu pasta de zahar ca in imagine

Le lasam sa se intareasca si pasta de zahar si apoi le punem intr-o cutie inchisa ermetic si le pastram pana in momentul servirii. Se pastreaza foarte bine chiar si 2 saptamani. Eu mereu le fac cu o saptamana inainte de sarbatori si le pastrez in camara, iar cand vreau sa mananc din ele le tin 15 minute la temperatura camerei. Se topesc in gura atat sunt de fragede









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu