sâmbătă, 18 martie 2017

Cornulete fragede de post

cornulete fragede de post
Sunt atat de fragede si bune incat nu iti dai seama ca sunt de post!


De cand a inceput postul am tot vrut sa fac aceste cornulete,dar ori nu am avut margarina,ori nu am avut timp si am tot amanat, pana ieri cand in sfarsit m-am apucat de ele si nu mi-a parut rau de rezultat, ci doar de faptul ca dispar foarte repede din farfurie. Eu am ales sa le umplu cu gem de zmeura, dar merg si cu alt gem sau cu rahat.

  • Ingrediente:
1 pachet margarina topita
5 linguri apa
1 lingura otet
1 praf de copt
10 g sare( o lingurita rasa)
faina cat cuprinde
Zahar pudra
1 plic zahar vanilat.

  • Mod de preparare:
Framantam un aluat potrivit din ingredientele de mai sus. Este un aluat cu care poti lucra usor.



Impartim aluatul in 8 bucati egale


Si din fiecare bucata  intindem cu sucitorul o foaie rotunda si subtire pe care o taiem in 8 triunghiuri pe care punem gem sau rahat.
Rulam cornuletele de la baza spre varf si in acelasi timp strangem putin sa nu se desfaca la copt.

Le punem in tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptorul preincalzit la 165-170 g C pentru 10 minute sau pana sunt usor rumene.

Dupa ce s-au copt le lasam 2 minute in tava pentru ca sunt foarte fragile cand sunt fierbinti. Cat sunt calde le dam prin zahar pudra amestecat cu 1  plic de zahar vanilat.

La suprafata nu se vad ca sunt rumene dar pe spatele lor sunt, asa ca nu le lasati mai mult ca se vor arde.

Daca tineti post si vreti ceva dulce vi le recomand.
Sunt foarte fragede!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu