vineri, 22 ianuarie 2021

Pancakes cu miere(fara zahar)


Pancakes  cu miere
Aceste pancakes cu miere sunt un deliciu dulce pentru micul dejun. 




Îmi plac foarte mult clătitele  americane, mai mult ca cele obișnuite, dar nu le pot face prea des fiindcă soțului si băiatului meu le plac clătitele obișnuite. Am ales sa le ung cu miere ca să obtin un desert fără zahar, dar le puteți servi cu orice altceva place.

Ingrediente
2 oua
600 ml lapte
80 g unt topit și racit
400 g faina
1 praf de copt(10g)
Miere

          Daca va plac retetele mele va aștept si aici.

Mod de preparare:


Mixam ouăle intregi cu laptele și untul topit si rece.


Separat amestecam bine faina cu praful de copt.


După ce am omogenizat compoziția de oua cu lapte și unt începem sa adaugam treptat cate o lingura de faina, mixând continuu ca să nu se facă cocoloașe.


Continuam asa pana cand incorporam toată faina în aluat. Trebuie sa ne iasă un aluat putin mai gros decât cel pentru  clătite. 


Încingem bine o tigaie antiaderenta (tigaia nu trebuie unsa) si turnam din aluat in mijlocul tigaii, fără sa întindem aluatul pe toată tigaia ca la clătitele obișnuite. Veți vedea ca in câteva secunde aluatul se întinde singur. Eu am pus cam jumătate de polonic ca să le mănânce copiii usor, dar daca doriți sa le faceți mai mari puneți cate un polonic cu aluat în tigaie.


Cand se fac mici bule la suprafata aluatului întoarcem clătite pe cealaltă parte si mai lăsăm puțin sa se prăjească. La mine s-au făcut foarte repede, deci  nu le lăsați nesupravegheate.


Scoatem prima clătita pe o farfurie și continuam așa  pana cant terminăm toată compoziția de aluat.


Cat sunt încă călduțe le ungem cu miere și servim cu mare pofta.
Le puteți unge și cu gem sau orice altceva va place  dar atunci nu mai sunt pancakes fără zahar.

Pancakes  cu miere

Sa aveți pofta! 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu