marți, 18 februarie 2020

Oua umplute

 oua umplute
Un aperitiv simplu de facut, dar foarte gustos!
Ouale umplute sunt nelipsite de masa cu aperitive de sarbatori. Bineinteles ca retete de oua umplute sunt multe, dar mie aceasta reteta mi s-a parut si simpla si gustoasa, iar cel mai mult imi place la ea ca nu are maioneza. Cu pateul de casa din ficat de vitel am facut aceste oua umplute,care au iesit foarte gustoase. Fetita mea cand vede poza mereu ma intreaba cand mai fac-atat de mult ii plac. Cantitatile pentru umplutura sunt puse dupa gust. Ca sa se curete bine ouale de coaja, trebuie ca ouale sa nu fie foarte proaspete, iar in apa in care fierb se pune sare. Dupa ce au fiert (eu le las 10 minute din momentul in care apa incepe sa fiarba), se scot din apa calda si se pune apa rece peste ele si se lasa acolo pana cand se incalzeste apa in care stau si se curata foarte bine in felul acesta.  
  
                    Daca va plac retetele mele va astept si aici.
                                                                                                                                 



Ingrediente:
10 oua fierte
3 linguri pateu
3 lingurite iaurt gras sau cremos(eu am folosit iaurt facut in casa de mine)
2 lingurite mustar
sare dupa gust
optional:salata verde si ridichi pentru ornat




Mod de preparare:

                   Fierbem ouale, le curatam de coaja si le taiem in doua.


Cu o lingurita scoatem galbenusurile cu atentie ca sa  nu stricam albusul oului. Albusurile le punem pe o farfurie pana cand le vom umple, iar galbenusurile intr-un castron.


Adaugam la galbenusurile din castron, pateul, mustarul,  si iaurtul. 


Si cu un blender de mana pasam toata compozitia. Daca umplutura iese prea densa mai adaugati putin iaurt, dar nu foarte mult sa nu curga dupa aceea. Potrivim gustul de sare.


Si cu ajutorul unui pos umplem fiecare albus de ou.



Asezam apoi pe un platou frunze de salata verde, iar peste umplutura din oua cate o felie subtire de ridiche. Asa am decorat eu ouale umplute, dar voi pteti decora cum va place si cu ce aveti la indemana.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu