joi, 16 mai 2019

Rulada rapida cu branza si ciocolata


rulada
O RULADA CARE SE COACE IMPREUNA CU UMPLUTURA!


O rulada simpla , rapida si buna pentru ca blatul se coace impreuna cu umplutura, iar odata coapta, noua nu ne ramane decat sa o rulam si dupa ce se raceste, sa o savuram cu mare pofta. Eu am folosit o tava mica si de aceea a iesit putin cam groasa si nu s-a rulat in mai multe straturi , daca o faceti va recomand sa folositi tava de la aragaz, ca sa se poata rula de mai multe ori. Oricum blatul copt e usor elastic si se lucreaza foarte bine cu el, si imi place ca se face destul de usor si rapid. Daca va place, va astept cu comentarii.
                       
                       


                      Daca va plac retetele mele va astept si aici.

Ingrediente umplutura:
500 g branza de vaci
1 ou
3 linguri zahar
1 vanilie
50 ml smantana (daca branza e mai lichida, nu puneti smantana, sau puneti lapte condensat, ori eu am pus o lingura de iaurt)

Ingrediente blat:
4 oua
3 linguri zahar
3 linguri faina
2 linguri cacao
1/2 lingurita praf de copt









Mod de preparare umplutura: 
Punem branza cu oul, zaharul si smantana  intr-un bol si blenduim bine, ca sa devina ca o crema fina.


Intr-o tava de aragaz asternem hartia de copt si punem branza, nivelam sa o intindem pe toata suprafata tavii.



Mod de preparare blat:


              Separam albusurile  de galbenusuri si le batem spuma tare.





Mixam bine galbenusurile cu zaharul.




Adaugam faina, cacao si praful de copt si mixam bine compozitia.




Adaugam albusurile batute spuma




Si amestecam bine cu un tel, nu cu paleta deoarece diferenta de textura este cam mare si nu se uniformizeaza cum trebuie. Amestecam bine pana se uniformizeaza compozitia.



Punem aluatul de ciocolata peste branza din tava, intindem  si uniformizam bine pe toata suprafata tavii. Punem tava la cuptorul preincalzit la 200 g C pentru 15-20 de minute.




Dupa ce s-a copt, rasturnam aluatul pe un prosop de bucatarie, indepartam hartia de copt si rulam strans rulada (nu am apucat sa fac poza in timp ce rulam, pentru ca nu aveam cum, dar va ajutati de prosop, sa nu va arda la maini).




O lasam sa se raceasca bine si taiem felii. Aici rulada era deja rece, dar eu am lasat-o sa se raceasca invelita in prosop. Ii puteti face o glazura deasupra, o presarati cu zahar pudra sau o lasati asa, simpla, cum am lasat-o si eu.



Sa aveti pofta!






Sursa:https://www.lalena.ro/reteta/599/Rulada-rapida-cu-branza-si-ciocolata/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu