marți, 13 februarie 2018

Trufe de ciocolata


trufe
Atat sunt de senzuale  incat se topesc in gura!

Sper sa le faceti si voi pentru ca sunt delicioase!
                             

Nu sunt eu mare iubitoare de ciocolata, dar aceste trufe de ciocolata imi plac nespus de mult. Este un desert care se face usor, nu e nevoie de cuptor si le pot face si cei care nu se pricep la gatit. 
Daca le veti face pentru persoana iubita o veti surprinde intr-un mod placut , mai ales daca ii place ciocolata. 
Eu am pus doar apa simpla, dar merge si apa combinata cu diferite arome: menta , portocala , rom, etc.
 Sunt delicioase.

              Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Ingrediente:
225 g ciocolata neagra(50% cacao)
70 g unt
1 galbenus de ou
100 ml apa clocotita
 un praf de sare
2-3 linguri cacao sau nuca de cocos pentru decor



Mod de preparare:

     Topim ciocolata si untul bucatele pe baie de abur pana se topesc



Adaugam un praf de sare si amestecam scurt doar pana la omogenizare



Punem compozitia in robotul de bucatarie



Batem galbenusul cu un tel sau cu o lingurita si adaugam apa fierbinte  amestecand continuu.





Punem galbenusul amestecat cu apa peste ciocolata din robot.



Si mixam la viteza medie cam 1 minut. Trebuie sa vedem mici bulinute de aer prin ciocolata cand oprim robotul.



Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu folie alimentara (eu am pus-o intr-o cutie dreptunghiulara), o nivelam si o lasam la frigider cateva ore pana se intareste. Eu am lasat-o peste noapte.





Scoatem compozitia din tava/cutie cu ajutorul foliei alimentare.





Si decupam inimioare, patratele sau ce forme dorim trecand mereu cutitul sau forma prin apa fierbinte pentru a se taia usor.


Trecem bucatile  de trufe de ciocolata prin cacao sau nuca de cocos.


Le punem  intr-o cutiuta si le pastram la frigider pana in momentul servirii.

Daca vreti sa iasa putin mai tari puneti doar 60 ml apa.
Sunt foarte gustoase!



Sursa: https://www.e-retete.ro/retete/trufe-de-ciocolata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu