marți, 13 februarie 2018

Biscuiti fragezi cu unt (German butter cookies)

Un desert rapid pentru valentine's day si nu numai!

Am vrut sa fac fursecuri colorate in rosu sau roz dupa reteta Lalenei, dar nu am avut colorant asa puternic si a iesit un roz deschis care in poza nici nu se vede. Culoarea nu a iesit cum am vrut eu dar gustul e nemaipomenit de bun. Sunt foarte fragezi.
 In reteta scrie ca trebuie lasat  aluatul 10 minute la frigider si apoi se formeaza  biscuiti rotunzi care se dau la cuptor. 
Eu am lasat aluatul doua ore la frigider ca sa pot decupa inimioare. 
Daca le decupati in forma de inimioara merg pentru o zi romantica.


                  

                   Daca va plac retetele mele va astept si aici.



 Ingrediente:
125 g unt la temperatuara camerei 
40 g zahar pudra 
1 esenta de vanile
1 lingurita colorant (optional)
150 g faina
50 g amidon
Mod de preparare:
Mixam untul moale cu zaharul si vanila. Punem si colorant. Eu am pus colorant din sfecla rosie si nu se colora asa ca am pus si vreo 3 lingurite de colorant rosu lichid, dar tot nu s-a colorat. Daca nu vreti sa le faceti cu colorant nu mai puneti, ca ies bine si fara.


Adaugam faina si amidonul si framantam  compozitia pana devine un aluat elastic (eu am mai pus 50 g de faina in plus din cauza ca am adaugat prea mult colorant lichid, dar daca puneti colorant gel nu trebuie).



Punem compozitia in frigider pentru doua ore




Dupa doua ore luam cate o bucatica din aluat, o intindem intr-un strat de 1 cm grosime si decupam formele dorite. 



Eu am decupat doar inimioare.


Le asezam in tava pe hartie de copt si le punem la cuptor la 160 g C pentru 10-15 minute. Trebuie sa fie putin rumene pe spate si la suprafata sa ramana albe.


Asa arata scoase din cuptor. Ies cam 30 de bucati.


Le lasam la racit si le decoram dupa plac.
Eu le-am decorat cu creioane colorate la Dr Oetker.


Iubiti-va mult!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu