joi, 27 aprilie 2017

Tarte aperitiv cu leurda si mei

aperitiv cu leurda



Am vrut sa fac cu naut, dar nu am avut naut in casa gata fiert si mi-am zis ca ar merge si cu mei si a mers. Sotu cand a auzit cu ce le-am facut mi-a zis ca este o mancare romaneasca (a dacilor ) :  leurda si mei

  • Ingrediente:

1 cana mei
4 cani apa 
10 frunze leurda
1 ceapa
sare
tartine cumparate sau facute in casa

  • Mod de preparare:
Fierbem meiul intr-o cratita cu 4 cani de apa


Amestecam periodic in el sa nu se prinda( ca la orez)


Dupa ce s-a racit il punem in robot impreuna cu frunzele de leurda spalate si cu ceapa


Si mixam pana devine o pasta verde si leurda e maruntita bine


Punem sare dupa gust si apoi cu un pos punem pasta de leurda pe fiecare tartina



Am facut poza doar la 4, dar pasta ajunge pentru aproximativ 12 bucati de tarte aperitiv cu leurda si mei



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu