miercuri, 19 aprilie 2017

Friptura de miel cu usturoi la cuptor

Aceasta este o friptura pentru iubitorii de carne de miel, are gust de miel si este foarte gustoasa dupa parerea alor mei, ca eu nu ma ating de ea, fiindca detest carnea de miel.

  • Ingrediente:
2 pulpe miel ( cele din fata am folosit eu)
5  catei de usturoi
1 lingurita cimbru 
1/2 lingurita cuisoare
1/2 lingurita piper
1 lingurita sare
6-7 linguri ulei

  • Mod de preparare:
Punem carnea spalata intr-un vas rezistent la cuptor sau intr-o tava si o presaram cu condimentele amestecate

Adaugam si usturoiul tocat marunt si uleiul
Acoperim carnea cu un capac si dam la cuptor incins la 200-250 g C pentru aproximativ o ora , iar la jumatatea timpului intoarcem carnea pe toate partile si o stropim cu sucul ce si-l lasa

O mai intoarcem odata inainte cu 5-10 minute de a fi gata. O lasam sa se rumeneasc cat vrem. Eu nu am rumenit-o foarte tare ca s-ar fi uscat, am lasat-o mai suculenta.




A iesit o carnita frageda si buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu