duminică, 19 februarie 2017

Savarine cu pesmet


DESERT DE WEEKEND!


Am vrut sa fac savarine meru,dar mi se parea greu de facut si nu aveam nici forme,pana  cand mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de treaba.


  • Ingrediente savarine:
5oua
5 linguri pesmet fin
5 linguri zahar pudra
1 lingura rasa faina
coaja rasa de la o lamaie
sucul de la jumatate de lamaie

  • Sirop: 1 pahar cu apa,150 g zahar,1 lingura rom
  • Mod de preparare:
Mixam galbenusurile cu zaharul pudra pana devin cremoase

Adaugam mixand continuu ,coaja de lamaie,zeama de lamaie, pesmetul si faina.


La urma adaugam si albusurile batute spuma si amestecam cu o paleta de sus in jos sa nu se strice spuma de albus



Luam cu o lingura din compozitie si punem in forme de savarine.Eu nu am avut si am pus in tava de briose in hartiute, deaia nu au asa aspect frumos.

Le coacem la foc potrivit,160 g C pentru 20-25 de minute

Scoase din cuptor le intoarcem invers ,le taiem un capacel si lasam sa se racoreasca putin
Luam cate una si o tinem cateva secunde in siropul caldut pe care l-am dat intr-un clocot si in care am pus romul.
Le punem pe o tava si le dam la rece
Intre timp pregatim frisca ,eu am facut mai multa din 600 ml smantana ca oricum ne place la cafea.Cred ca ajunge din 300 ml smantana.
Cand se racesc savarinele bine,punem frisca intr-un pos si ornam savarinele in mijloc si deasupra cum ne place.Eu am pu gem de zmeura ca decor.
Mie mi-au iesit 12 bucati dar 2  nu au mai ajuns umplute ca s-au mancat de pitici.
Sunt bune,dar si foarte dulci,eu am pus esenta de rom in locul romului.Cu rom nu cred ca mai ies asa dulci,oricum mama mi-a zis ca seamana gustul cu cele de cofetarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu