duminică, 26 februarie 2017

Salata de icre

Salata de icre de casa fara aditivi.

Mult timp am consumat salata de icre din magazine, pana cand am aflat o reteta ieftina si buna de a prepara icre sanatoase si care imi ies mereu.Eu am avut icre hering, sunt mai bune ca cele de crap. 
Dintr-o cutie fac de doua ori(4 lingurite).



  • Ingrediente
icre de peste sarate 2 lingurite
1 lingura gris

150 ml apa
200 ml ulei
2-3 linguri apa minerala
zeama de lamaie dupa gust

  • Mod de preparare
Punem 150 ml apa la fiert si cand incepe sa fiarba adaugam grisul in ploaie.Lasam sa fiarba incet cam 2-3 minute.

Punem grisul fiert intr-un bol si il lasam sa se raceasca dar nu de tot. Adaugam si icrele si amestecam bine sa se omogenizeze compozita.

Cand s-a omogenizat incepem sa adaugam cate putin ulei ca la maioneza.Cand arata  ca in poza de mai jos  adaugam si o lingura de apa  minerala si cate putina lamaie,apoi iar ulei si apa si tot asa pana terminam uleiul si ajungem la cantitatea si consistenta dorita ca la maioneza

Gustam de sare,daca e prea mult ulei nu se mai simte gustul de icre si poate mai trebuie sare.Si sunt gata.
Pufoase si gustoase.



Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu