marți, 28 februarie 2017

Ciorba de legume

 ciorba de legume de post
O ciorba-supa calda in zilele de post.


Eu cand gatesc o ciorba imi place sa o fac pentru 2-3 zile, ca a doua zi sa ma pot ocupa de alte treburi prin casa sau afara. De aceea am pus atata cantitate la legume si apa. Daca vreti mai putina micsorati  cantitatile. Am pus atatea in ea sa tina si de foame, avand in vedere ca e de post si sa nu fie chiar zeama chioara. Oricum e gustoasa de la morcovul calit.
  • Ingrediente:
4 morcovi
3 radacini patrunjel
2 cepe
1/2 radacina telina
6-7 cartofi
Taietei
5 l apa
2 linguri ulei
Sare 
Patrunjel verde

  • Mod de preparare:
Curatam si spalam legumele



Le taiem cubulete mici sau mari. Eu le-am taiat la robot. Un morcov il radem si il calim in ulei si putina apa. Punem apa intr-o oala si cand se infierbanta adaugam legumele.


Pana da in fiert curatim cartofii si ii taiem cuburi. Cand sunt aproape fierte adaugam si cartofii si lasam sa fiarba toate legumele cu sare dupa gust.

Cand au fiert punem si morcovul calit si taiteii.

Eu am avut din astia,puneti de care aveti sau daca nu aveti,nu puneti.

Lasam sa fiarba toate si la urma punem patrunjel verde sau uscat si gustam de sare. Daca va place acra puneti otet sau lamaie. Mie mi-a placut sa ii las gustul mai dulceag ca la supa de pui.
ciorba de post cu taitei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu