vineri, 3 mai 2019

Fursecuri fragede pentru Pasti

fursecuri
Aceste fursecuri sunt foarte fragede,dar mai ales gustoase.

Aceste fursecuri sunt foarte fragede, dar mai ales gustoase, cum spunea si sotul: pacat ca nu poti fotografia si gustul pentru ca este mult mai bun decat aspectul lor. Eu am ales sa le dau forma de ou, ca sa fie pe placul copiilor, dar merg facute in orice forma va place. Si aceste fursecuri ca si cornuletele cu untura va sfatuiesc sa le faceti mai inainte cu o saptamana de sarbatori, pentru ca din ce stau mai mult, devin mai fragede. 

Ingrediente:
1 ou
200 g unt rece
100 g zahar pudra
1 plic zahar vanilat
370 g faina

Glazura:
1 ciocolata cu lapte de 100 g


                 Daca va plac retetele mele va astept si aici.




Mod de preparare:              

Punem toate ingredientele intr-un bol 



Si framantam bine compozitia pana obtinem un aluat pe care il lasam la frigider acoperit cu folie de plastic pentru jumatate de ora.


Dupa acest timp intindem o foaie de aluat de 0,5 mm grosime pe masa presarata cu faina si cu o forma de ou decupam fursecurile, daca nu aveti forme le puteti decupa rotunde cu ajutorul unui pahar. 


Punem fursecurile in tava si le dam la cuptor preincalzit la 200 g C pentru 8-0 minute. Sa fiti cu ochii pe ele pentru ca se fac foarte repede.


Le scoatem fierbinti din tava si le punem intr-un castron sa se raceasca.  Eu le-am dat in camara intr-o cutie si le-am glazurat peste o saptamana.


GLAZURA:
Topim ciocolata pe baie de aburi


Si o punem intr-o punga, taiem  foarte putin coltul pungii sau o puneti intr-un pos.


Asezam fursecurile reci pe o tava si trasam linii cu coltul pungii taiate sau cu posul, dupa imaginatie.


Va recomand portie dubla pentru ca se mananca foarte repede!
Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu