miercuri, 27 martie 2019

Pate de linte verde cu nuci



Este cel mai bun pate vegetal dintre toate pe care le-am facut pana acum. Gustul este asemanator caltabosului de porc,daca nu ma credeti, incercati-l si convingeti-va. 
Oricum este mult mai sanatos decat pateurile vegetale din comert la care noi am renuntat demult, preferam sa le inlocuim cu humus de naut,  humus cu mazare verde ,humus de linte rosie


Daca va plac retetele mele va astept si aici.

Ingrediente:

500 g linte verde
100 g nuca macinata
5 catei de usturoi
2 cepe
170 ml ulei
Sare
Piper

Mod de preparare:

             Eu am folosit acest tip de linte verde de la Kaufland.

                                           


Spalam bine  lintea si o punem intr- o cratita cu apa, sa fiarba pana se inmoie si se desface bobul.



Dupa ce fierbe o scurgem de apa intr-o strecuratoare.




Pana se scurge lintea, intr-o tigaie antiaderenta punem nuca macinata si o rumenim putin.




Adaugam nuca  rumenita peste linte.




Ceapa si usturoiul le tocam marunt si le calim in 100 ml ulei, pana se imoaie ceapa bine.



Adaugam si ceapa peste linte si nucile macinate.



Si apoi cu ajutorul unui blender sau robot pasam toata compozitia: linte, nuca macinata s rumenita si ceapa calita.



Adaugam inca 70 ml ulei , iar daca pateul este prea vartos punem un pahar de apa calduta. Potrivim gustul de sare si piper si amestecam bine compozitia.




Punem pateul de linte verde cu nuci intr-un bol si servim pe felii de paine. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu