luni, 25 martie 2019

Legume la cuptor



O reteta destul de rapida si simpla. Merge foarte bine in zilele de post sau poate fi servita ca si garnitura la diferite fripturi sau peste.





Ingrediente:
1,5 kg cartofi curatati si taiati
1 ceapa mare
2 morcovi
4 catei de usturoi
2 pungi legume congelate- eu am avut mix de brocoli si conopida, dar puteti pune orice alte legume congelate
sare
piper
6 linguri ulei


Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Mod de preparare:

    Punem cartofii curatati si taiati cubulete intr-o tava pentru cuptor.



Eu am folosit aceste legume.




Adaugam peste cartofi morcovii taiati cubulete mici, ceapa taiata bucati mai mari si usturoiul tocat marunt. Presaram peste legume sare si piper, adaugam si uleiul si amestecam bine. Punem tava in cuptorul preincalzit la 200- 250 g C si mai amestecam din cand in  cand in ei.


 Inainte cu 20 de minute sa fie gata cartofii  punem si legumele congelate peste ei.Presaram si peste ele sare si lasam sa se coaca bine la 250g C. Nu trebuie lasate nici prea mult sa nu devina prea moi.


Aici sunt gata legumele. Se servesc calde.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu