duminică, 24 iunie 2018

Salata de ton cu legume

                               

Am facut aceasta salata de ton cu ce legume am avut si a iesit delicioasa, e si mai buna cand e post si e dezlegare la peste. Puteti pune prin ea si boabe de porumb, ardei rosu sau orice altceva va mai place. Uleiul e optional mai ales daca sunteti la dieta, nu se simte lipsa lui pentru ca punem lamaie si isi mai lasa si tonul zeama.
Este o salata pe cat de simpla pe atat de gustoasa!




                  Daca va plac retetele mele va astept si aici.



Ingrediente:
1 conserva de ton de 200g in suc propriu
2 rosii
2 castraveti
1 ceapa verde
2 linguri zeama de lamaie
sare dupa gust
2 linguri ulei

Mod de preparare:

                          Spalam si curatam legumele.





Punem conserva de ton intr-un castron.



Si adaugam legumele taiate cubulete mici.



Adaugam sare dupa gust, zeama de lamaie,uleiul si amestecam bine




Asezam salata de ton cu legume intr-un bol si o decoram dupa plac. Eu am pus-o pe platou ca sa ii pot face poza, dar apoi am transferat-o in bol pentru ca imi curgea zeama.O lasam la frigider cateva minute si o putem servi.



Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu