duminică, 24 iunie 2018

Chec din albusuri cu visine

Daca va raman albusuri si nu stiti ce sa faceti cu ele puteti incerca acest chec cu visine care se face destul de repede si este foarte bun.Merge la fel de bine si fara visine sau il puteti face cu oua intregi.





                    Daca va plac retetele mele va astept si aici.


Ingrediente:
8 albusuri
8 linguri zahar
8 linguri faina
1 plic zahar vanilat
2 linguri ulei
300 g visine curatate de samburi

Mod de preparare:
Spalam visinele curate de samburi si presaram peste ele 2 linguri de zahar.


Punem albusurile cu zaharul si vanilia in bolul unui mixer .


Si mixam pana cand se intaresc bine.



Adaugam uleiul si incorporam usor.



Punem apoi cate 2 linguri de faina si incorporam usor cu o paleta de sus in jos sa nu se strice spuma formata



Dupa ce am pus toata faina adaugam visinele(le scurgeti de zeama daca isi lasa, ale mele nu au avut multa).



Si amestecam usor.


Punem compozitia obtinuta intr-o tava de chec tapetata cu faina si dam la cuptor preincalzit la 170 g C pentru 35-40 minute sau pana trece testul scobitorii.



Eu am pus cateva visine si deasupra checului inainte sa il pun la cuptor.


Il lasam la racit si il feliem cum dorim.


La noi s-a terminat foarte repede.


Pofta buna!



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu