sâmbătă, 24 martie 2018

Clatite de post


Clatite de post cu apa plata!

Dupa toate prin cate am trecut, ii multumesc lui Dumnezeu ca suntem bine. Am facut clatitele astea de vreo doua saptamani, dar nu am avut timp sa le pun pe blog. Oricum, cum spuneam si aici, scriu pe blog doar din pasiune pentru gatit si scris, pentru ca nu ma plateste nimeni. 

Ingrediente:
400 g faina 
1 l apa plata 
2 linguri zahar
8 linguri ulei
1 lingurita bicarbonat de sodiu
un praf de sare
arome(vanilie, scortisoara)

Mod de preparare:
                          Amestecam ingredientele uscate intr-un castron.



Si incepem sa adaugam cate putina apa amestecand continuu  cu un tel pentru a nu face cocoloase.


Adaugam si uleiul si aluatul e gata. Trebuie sa fie putin mai gros ca la clatitele cu oua si lapte.


Incingem bine putin ulei intr-o tigaie. Punem ulei in tigaie doar la prima clatita ca sa ungem tigaia, la celelalte merge fara ulei deoarece am pus in aluat.



Si adaugam cate un polonic mic din aluatul de clatite



Intoarcem clatita pe partea cealalta 



Apoi punem pe farfurie. Continuam asa pana terminam aluatul de clatite, punandu-le una peste alta sa se abureasca bine si sa nu se usuce.






Se servesc calde sau reci cu gemul preferat.


Pofta buna!



Noi le-am servit cu gem de capsuni!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu