sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Friptura de pui cu miere

Am facut aceasta friptura delicioasa ca sa mai schimb putin meniul (de obicei fac friptura doar cu sare, usturoi si condimente).
Desi e foarte gustoasa nu o fac prea des cu acest sos , din cauza ca sosul de soia are monoglutamat de sodiu care e este vinovat de multe boli si trebuie consumat cat mai rar sau deloc. Friptura a fost foarte gustoasa cu acest sos. 

                       Daca va plac retetele mele va astept si aici.

Ingrediente:
1 kg carne de pui ( aripi si pulpe)
6 linguri sos de soia
2-3 linguri miere
1 lingura suc de lamaie
1 lingura boia dulce sau iute
Mod de preparare:

                   Punem carnea spalata intr-un castron mai adanc

Pentru sos amestecam restul ingredientelor in alt bol

Si turnam sosul peste carnea din castron. O lasam la marinat pentru 30 de minute.


Dupa 30 ge minute asezam carnea de pui in tava de cuptor


Punem si sosul peste ea


Si o dam la cuptor preincalzit la 180g C pentru 40-45 de minute. Eu la fiecare 15 minute am scos tava din cuptor si cu o pensula  am uns carnea  cu sosul de sub ea.


Se servesc calde sau reci cu ce salata sau garnitura va place!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu