duminică, 23 aprilie 2017

Prajitura desteapta

O prajitura buna cu gust racoritor!






Prajitura desteapta sau prajitura inteligenta este o prajitura care se face repede pentru ca pui blatul in cuptor si iti iese o prajitura cu crema fara sa stai sa coci foile pe rand. Gustul ei seamana cu cel al unei budinci de vanilie sau cu o prajitura cu branza. Trebuie rabdare multa pana se raceste.
Se poate face si din jumatate de cantitate si se pune intr-o tava mai mica.
  • Ingrediente:

10 oua separate
250 g zahar
250 g unt
250 faina
1 l lapte
 2 plicuri zahar vanilat

  • Mod de preparare:
Mixam galbenusurile cu zaharul pana devine o compozitie cremoasa

Adaugam untul topit si rece

Adaugam si laptele

Si amestecam bine


Batem albusurile spuma tare. Eu le-am batut cu acest robot de la Tefal masterchef gourmet. L-am folosit pentru prima oara la albus si sunt foarte multumita de el. In 2-3 minute a batut albusurile. Eu l-am cumparat de aici si are mai multe accesorii.



Adaugam albusurile in compozitia de galbenusuri si amestecam usor de jos in sus sa nu se strice spuma de albus.


Apoi punem faina in ploaie si amestecam bine



Punem compozitia in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina (compozitia e lichida). Eu am pus in tava de la aragaz, deci tava mare.


Si dam la cuptor preincalzit  la 160 g C pana se rumeneste deasupra. O lasam la racit peste noapte. Se taie doar rece. Eu am lasat-o peste noapte si a doua zi am pudrat-o cu zahar pudra.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Sursa:caietulcuretete.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu