vineri, 17 februarie 2017

Raffaelo

Aceste bomboane sunt usor de facut si foarte delicioase!

Aceste bombonele nu sunt chiar ca cele din comert,dar gustul e super bun.Cele din comert sunt mai crocante,eu am pus migdale,ca sa semene la gust, daca nu aveti migdale, nu puneti ca nu se intampla nimic. Daca le vreti mai crocante puteti pune foaie de napolitana.
  • Ingrediente: 
200 g lapte praf
200 g zahar pudra
200 g unt
100 g fulgi de migdale
100 g nuca de cocos pentru ornat
un praf sare

  • Mod de preparare: fulgii de migdale ii macinam la robot sau cu masina de cafea.Intr-un castron amestecam untul la temperatura camerei cu zaharul pudra,laptele praf si pudra de migdale

Framantam bine aluatul,iar daca se lipeste de maini  il punem  30 de minute la frigider,sau mai adaugam lapte praf. Apoi luam cate o lingurita de aluat formam bilute si le dam prin nuca de cocos.


Puteti pune in mijloc o aluna sau migdala,eu nu am pus deoarece am copii mici si se pot inneca.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu