luni, 6 februarie 2017

Ciorba radauteana

Adăugați o legendă
Am tot auzit de ciorba radauteana, dar nu am fost tentata sa o fac.Pana cand intr-o zi am primit un email de la lalena.ro cu reteta si am zis hai sa o incerc, rezultatul a fost peste masura asteptarilor mele. Fetita cand a vazut-o in farfurie mi-a zis: "mami ai facut ciorba ca buni"ea crezand ca e ciorba de salata,si a papat tot.A fost pe placul tuturor!
INGREDIENTE: Carne de pui sau de gaina 1 kg,
2 morcovi 1 telina 2 radacini patrunjel,
2 cepe , sare, 400 ml smantana, 3 galbenusuri de ou, 1 lingura faina,3 catei de usturoi,otet,sare si piper dupa gust.


 
MOD DE PREPARARE: Spalam carnea si o dam in fiert ca sa iasa grasimea, dupa care aruncam apa si o punem la fiert cu apa curata. Spalam si legumele si le adaugam in supa de carne. Lasam  sa fiarba cu sare pana se desprinde carnea de pe os. Dupa ce au fiert,oprim focul, scoatem legumele si le taiem cubulete,ceapa o aruncam,iar carnea o rupem in fasii mai lungi. Intr-un bol mai inalt amestecam galbenusurile cu smantana si faina si incepem sa adaugam din supa fierbinte peste ele cate 3 polonice ,punem in oala,iar 3 polonice si tot asa pana terminam compozitia de galbenus cu smantana.  Adaugam carnea si legumele inapoi  in supa,usturoiul  maruntit ,patrunjel verde si mai dam un clocot cam 30 de secunde sa nu se branzeasca. Potrivim de sare si otet si punem capacul sa se patrunda aromele. POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu