sâmbătă, 29 aprilie 2017

Biscuiti digestivi

biscuiti digestivi fara zahar
Biscuiti digestivi fara (sau cu putin zahar)!
Am tot cautat o reteta de bicuiti cu ovaz, dar cu putin zahar. Nu am gasit ceva pe gustul meu asa ca mi-am pus mintea la contributie si au iesit niste biscuiti foarte deliciosi si fragezi de se topesc in gura, iar zahar am pus doar 2 linguri, dar se poate si fara daca inlocuim stafidele cu alte fructe uscate mai dulci. Eu nu am avut decat stafide in casa. Totusi aveti grija la cantitatea de consum daca tineti la silueta pentru ca chiar daca au zahar putin, stafidele sunt dulci, iar untul in cantitate mare ingrasa.

  • Ingredente:
200 g unt
200 g stafide
1 ou
250 g faina integrala
25 g seminte de susan
2 linguri zahar
50 g fulgi de ovaz
1 pliculet praf de copt( merge si fara)
1 lingurita scortisoara

  • Mod de preparare:
Punem untul rece impreuna cu stafidele si oul in robot si mixam pana cand stafidele sunt foarte bine tocate.

Adaugam jumatate din cantitatea de faina integrala impreuna cu 25 g seminte de susan, zaharul,scortisoara, praful de copt si mixam bine



Daca aveti un robot mai puternic puteti adauga toata faina in robot. Eu am scos aluatul in castron si am mai adaugat acolo restul de faina



La urma adaugam fulgii de ovaz si framantam bine



Pe o folie alimentara facem un sul lung din aluat si ii dam o forma patrata sau rotunda. Eu l-am facut mai patrat



Strangem bine si il punem la frigider pentru 30 de minute


Scoatem aluatul rece si il taiem felii nu foarte groase


pe care le punem in tava asternuta cu hartie de copt si ii dam la cuptor la 170 g C pentru aproximativ 10 minute. Mie mi-au iesit 40 de biscuiti.








biscuiti ionela
Merg foarte bine la mic dejun langa o cana cu lapte.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu