joi, 11 mai 2017

Pateuri cu branza de burduf

Pateuri cu branza de burduf
Pateuri cu branza de burduf cu un aluat usor de facut.
Aluatul pentru pateuri cu branza  poate fi facut  in casa sau cumparat. Eu am facut un aluat fraged exact ca aici. Eu am folosit branza de burduf pe care am lasat-o la temperatura camerei si apoi am framantat-o putin cu mana sa se inmoaie, deci nu a mai fost nevoie de alt ingredient pentru a inmuia branza.

  • Ingrediente umplutura:
250 g branza de burduf

  • Pentru uns deasupra:
1 ou 
  • Mod de preparare:
Intindem aluatul intr-un dreptunghi mare si si taiem dreptunghiuri mici





Taiem marginile aluatului pentru a-l indrepta




Branza o framantam bine


Si formam bilute mici(eu le-am facut putin prea mari si au curs la copt) pe care le punem pe fiecare bucata de aluat si indoim aluatul in forma de carte. Sigilam bine cu o furculita.


Le punem in tava tapetata cu hartie de copt , le ungem cu oul batut si le dam la cuptor pentru 35-40 de minute sau pana se rumenesc  putin


Se vede cum a curs din branza afara, dar a ramas si inauntru. Trebuie sigilate bine si sa nu puneti atata branza ca mine


Sunt foarte bune si satioase!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu