miercuri, 10 mai 2017

Omleta cu verdeata si branza

omleta cu verdeata



Pentru un mic dejun sanatos si satios aceasta omleta cu verdeata este foarte buna. Verdeata puteti pune dupa preferinte mai multa sau mai putina.




  • INGREDIENTE:
8 oua
1 ceapa
cateva fire ceapa verde
cateva fire marar verde( eu am pus si uscat)
2 linguri lapte
sare, piper
unt pentru uns tava

  • Mod de preparare:


Punem toate ingredientele intr-un castron. Ceapa si mararul le tocam marunt




Si le batem bine


Ungem o tigaie cu unt si punem compozitia in ea


Dam la cuptor pentru 30 de minute sau pana e coapta bine omleta. Inainte da a o scoate din cuptor eu am pus deasupra putina branza de oaie si am lasat pana s-a topit branza, dar nu e obligatoriu.


Se serveste calda!


omleta cu verdeata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu